.̴.̶.̵.̵.̴.̷.̶.̸_̶_̵_̶_̶_̴_̴_̴_̶_̸_̸_̶_̴_̶_̸_̸_̷_̷_̴_̷_̸_̴_̵_̵_̸_̷_̸‚̴´̷ ̴´̴ ̷´̷-̴-̴-̵-̸-̸-̷-̴-̷-̷-̷-̴-̴-̴-̸-̶-̴-̶-̶-̸H̶e̷j̴,̵.̸ ̵ ̶,̸.̴.̴ ̷.̴ ̷ ̴ ̸´̸,̶ ̵.̴.̵.̴ ̷ ̷⁄̷σ̵ ̵,̴.̸ ̵.̷ ̶-̴℘̶ ̷,̶.̴.̸ϑ̴.̵•̴ ̷,̵.̷ ̸~̸ ̶,̶ ̷"̴-̷-̴-̴-̸-̶-̶-̸-̸-̷-̵-̵-̵-̷-̶-̵-̵-̶-̶`̴ ̵`̵ ̶`̷ ̸‚̸_̸_̷_̷_̸_̶_̸_̷_̴_̵_̴_̷_̵_̵_̷_̵_̴_̴_̸_̷_̸_̴_̸_̶_̵_̶_̷_̵.̴.̴.̸.̴.̷.̸.̸.̴

tisdag 19 februari 2013

En spegelbild. .. .blid av mig.. osv...


Två speglingar av mig... Det vart någon lite ovanlig spegling här. Spegelbilden speglas på insidan av skylfönsterglaset och tillbaks in i spegeln, sånt är ju alltid kul..?, ni ser där, den där mindre "döskallen" mitt i bild. . . 3 st speglingar var av den 1:a och 3:e syns, blir det så?.. a.  . ...Jag ser ju inte så road ut men det.. är ju så det är.


Det här är höger sida... dom var på vänster sida i skyltfönstret, >>ett par svarta gardinhängstoffsar (faktum är att även dem syns i spegeln, som något svart ovanför mini-mig.) Behövs till en scenografi jag försöker samla ihop,.. ett parallellpågående evighetsprojekt,, evigt hett projekt som det verkar, (ett intermedialt sceniskt verk) tar väl en livstid att färdigställa. 
Antikaffären ligger i vasastan, fast den är lite, så där "shabby chic", dvs nytillverkade saker som skall se antika ut. En romantisk inredningsstil som nytillverkas sliten alltså... ofta avskavt vitmålade möbler. Kan man ju höja på ögonbrynen inför... ,varför inte köpa gamla saker på en gång? Blir dyrare, svårare att hitta? ,, a ,ja...  Själv är-& har jag varit inne på kolsvarta 1880-tals möbler en längre tid nu, nyrenässansstil, vilket iofs oxo var lite av en imitations stil av tidigare stilar . M, mummel mummel,, .. Allt är speglingar av speglingar. Reflexer från ett svunnet original... Original? Finns det något sådant? Och sÅ är det med ALLT.. ? .  

Depressionen gör en verkligen helt slut, helt färdig... med livet?. Det moderna livet blir så ekande upprepande. Skyltfönstren påstår sig sälja dig något originellt/antikt/modernt/postmodernt, ,hja.. konsumenter & producenter tycker sig uppleva & skapa saker för första gången..? Men Hela utbudet känns bara som en enda rörig reflex av vilseledande tjatiga upprepanden... speglingar/kopior. Tillslut konstigt svårt att övertygas om nuets unika betydelse. Kanske därför man dras till avantgarde och experimentella "saker ´ i hopp om man skall tycka att man upplever något för första gången? Men så även där är allt speciellt på ett speciellt sätt. Så slår fällan igen igen, fast! Lurad av en spegling, en upprepning, fångad i en association. EN ASSOCIATION AV ONDO. Blir svårt att urskilja när det är dax att beröras av något/någon.. och inte minst att bli berörd av sin egen person? Kan den där spegelbilden sluta se så likgiltig ut!! Spela upp dig! Spela teater da!!........ -Mmh........Ibland träffar man på någon som är självreflekterande, det är en annan sak,.. självbespeglande på ett av nöd och utsatt ångestfyllt upp och nedtvingat ransakande sätt, "varför tänker jag som jag tänker?" det är däremot ett gott tecken, dock. Då kan man ha att göra med en människa som har förändrats, Är du en sådan människa som blivit klarsynt?,.. som riktigt upplevt det mentala uppvaknandet som leder dig rakt in i andens mitt. P.g.a. att denne-du har tröttnat, utmattats så av denna "spegellabyrint". ..Man låter sig inte luras längre, man trotsar, man krossar spegeln. Det där är ingen sanning!! Och stampar på verkligheten. ..mah,, . --Så där ja!

`ᗪet måste vara där, i det söndersmulade spegelsplittret, då det blir alldeles uppenbart att "1000 av en själv måste ha fel".. -jag hade rätt!!.. .Man pustar ut,... tillslut - en till.  En till som känner sig .. .sig själv! ,. Men det där är ju att "bli vuxen", säger netaredom. . .     -Nej.. . inte riktigt på det viset säger spegelkrosset imponerat. Och k̳̙͖̗͈̠̩̬̖̙͎ͅo̧̤͕̺̼̤̹͕͓͈̦̞n̲̪̝̗̱̦̺̯̘̻̟̘ş͇͎͓̭̪͔̠͉̟͎̭t̨̪͚̫͕͇͕͔͔̪̝̬n̡̨͇̼̜̥̠̪̰͓̰̤ä̢̲̻͙̰̗͇̗̩͙̤ͅŗ̢̗͔͓̫̝͚̘͇̲ͅḙ̢̢̪͖̼̻̫̩̩͇̰n̢̪̼͚̯̟͕̗̰̮̠͓ ̡̻̲̪̩͉͉̪̙̦͚̟ .är redan långt där ifrån, inombords.
ᓰᕈᖰ   ? Och,,,Max Schreck som Nosferatu, förutom namnet... våra händer. (eeh.. ytterligare en onödig association.) Och inte bara namnet å händerna, >>vi är rätt anemiska båda två oxo, faktiskt.

• Eller min far däremot har perniciös anemi som han äter medicin mot.  Perniciös(latin) betyder farlig, det är en dödlig form av blodbrist han har fått, och måste p.g.a. det äta megados av vitamin B-12 livet ut. . . Klart, han börjar ju komma upp i Nosferatu-ålder, så det vore väl konstigt om han inte hade någon sjukdom, kära far är redan 86år!? ... -A just det han skulle fylla 47 året då jag föddes.

ↁet är som att jag håller på/kommer få uppleva en dubbel ålderdom, som att jag tar ut min ålderdom i förtid!.. . Att leva så här nära åldrandet, sliter på en, på något vis..  . . -Ja, jag bor fortfarande i föräldrarhemmet, vi kan ju mildrande säga att ..mjo jo, men kan ju övernatta i ateljén också! Vilket jag alltmera gör, den är ju som en alternativ lösning på detta problem. Det är hemskt att allt fler lägenheter görs om till bostadsrätter, hyresrätterna minskar i antal och byggs det något nytt, inget som märks i kön på ´Stockholms Stads Bostadsförmedling`. Och bara pang!, köpa en lägenhet, är fullkomligt uteslutet.

 Єn trängd tillvaro... Att livet inte kan få vara linjärt, som det är, om man inte upplever de förändringar som hör livet till i ordning och tur,, blir då...? DÅ ,eller kommer speglarNa igen?!?!?!  Man får försöka se på tillvaron utifrån. Nu, genom spegling växer rummet??? Falsk. Skenutsikt...! Klämd. Ett försök?, ja! - aj! . Ingen bra lösning. Tankar trycks ihop vänds och vrids på i hjärnans laboratorium... Men vem där? En jonglör jonglerandes med ens spegelneuroner... förstör konversationen med min verklighet.  Vad erbjuds istället? . Spegeln symboliserar chansen att via en illusion ge en upplevelse av att det finns flera utvägar eller rakt framåt i stjärnans riktning!.. Ändå?, du har valmöjligheter.Frihet. Som en medicin. Trots trängd utsikt..Ett försök till större svängrum. Ett tankeoptiskt kalejdoskop lever upp!..._ , lever upp?ˆ -Jaha!? men ändå verkningslöst, utan kärlek,  ensam djupt här inne, min spegelbild visar hans. jag suckar och stryker handen över pannan men jonglören fortsätter att jonglera med mitt möte, min utväg... .. . Jag blir nedvänt speglad i <> skenvidgande korridor-meningar i stället. Hur skall jag se det?! Ändlöst vilseledd och/eller styrd mot ett botten djupt jag?... Och plötsligt stopp-signal. Mitt handlande?!.. -Det är inte jag som satt upp stoppskyltar av speglar, så att jag inte ser något/någon som är på riktigt! Mångdubblat Mörker... !Då en tanke* som i själva egentligen verket är det man ville från början säga, i slutet av mötet med min tanke, "om?"... Så det var funktionen med spegelsystemet? Ligger nu meningen här i iver med livet som var tänkt att nås?? "-Använd mig". Är det här resultatet av den påtvingade stillastående tiden?
Framtiden står still och lyssnar på baksidan av Klarsyntheten. Medicinen verkar... ..Jag andas in djuuupt... Och där tappade jonglören rytmen¸.. . med meningen>> Det var inte meningen att du skulle veta om mig och förstå mig. Han spricker glittrande ◊ Ser jag klarare nu bara för att tankarna lockades in i den nedtrappade reflex-baklänges återvändsgränden...  Aha! -  Och jonglören har igen makt, jag har nått ett annat kliv... Vem skall bli den första jag möter? Att jag vet vad jag skall säga!  Och den rätta sortens spegling,, den då Ditt ansikte ler i mitt, och vise versa  . .. ... .... .....Är det så jag hoppas det skall bli..... .... ... .. .    

-

↓↓Så, såhär såg denna (nu begripliga) text ut i mitt huvud innan jag fick vända den tillrätta, en helt onödig handling som hade kunnat undvikits om bara samhället och kapitalistÄCKLEN hade tillåtit mig att få leva mitt nyskapande liv linjärt. Eller om jag bara kunnat/nöjt mig med att leva ett Svensson liv, men då hade heller aldrig denna text skrivits. --Meningar som jag trots allt tror för mig & några andra har en destillerande effekt. Att genom min/våra själ-ar på ett "nyttigt" personlighetsutvecklande renande sätt ta sig igenom spegeltankar o till syvene o sist leda till ett . .. ...Liv, värt linjen.. . över hela linjen. ↓↓



 -MW-




↑↑ ˙uǝɾuıl ɐlǝɥ ɹǝʌö ˙ ˙˙uǝɾuıl ʇɹäʌ 'ʌı˥˙˙˙ ˙˙ ˙ ʇʇǝ llıʇ ɐpǝl ʇsıs o ǝuǝʌʎs llıʇ o ɹɐʞuɐʇlǝƃǝds ɯouǝƃı ƃıs ɐʇ ʇʇäs ǝpuɐuǝɹ ǝpuɐlʞɔǝʌʇnsʇǝɥƃıluosɹǝd „ʇƃıʇʇʎu„ ʇʇǝ åd ɹɐ-läɾs ɐɹåʌ/uıɯ ɯouǝƃ ʇʇ∀ ˙ʇʞǝɟɟǝ ǝpuɐɹǝllıʇsǝp uǝ ɹɐɥ ɐɹpuɐ ɐɹƃåu ;dɯɐ& ƃıɯ ɹöɟ ɹoɹʇ ʇllɐ sʇoɹʇ ƃɐɾ ɯos ɹɐƃuıuǝW-- ˙sʇıʌıɹʞs ʇxǝʇ ɐuuǝp ƃıɹplɐ ɹǝllǝɥ ǝpɐɥ åp uǝɯ 'ʌıl uossuǝʌS ʇʇǝ ɐʌǝl ʇʇɐ pǝɯ ƃıɯ ʇɾöu/ʇɐuunʞ ɐɹɐq ƃɐɾ ɯo ɹǝllƎ ˙ʇɹäɾuıl ʌıl ǝpuɐdɐʞsʎu ʇʇıɯ ɐʌǝl åɟ ʇʇɐ ƃıɯ ʇıʇållıʇ ǝpɐɥ NƎ˥ʞϽÄʇsılɐʇıdɐʞ ɥɔo ʇǝlläɥɯɐs ɐɹɐq ɯo sʇʞıʌpun ʇɐuunʞ ǝpɐɥ ɯos ƃuılpuɐɥ ƃıpöuo ʇlǝɥ uǝ 'ɐʇʇäɹllıʇ uǝp ɐpuäʌ ʞɔıɟ ƃɐɾ uɐuuı pnʌnɥ ʇʇıɯ ı ʇn ʇxǝʇ (ɐƃıldıɹƃǝq nu) ɐuuǝp ƃås ɹäɥås 'åS↑↑

-

    ˙ ˙˙ ˙˙˙ ˙˙˙˙ ˙˙˙˙˙ılq llɐʞs ʇǝp sɐddoɥ ƃɐɾ ås ʇǝp ɹÄ˙˙˙˙˙ ˙˙˙˙ ˙˙˙ ˙˙ ˙  ɐsɹǝʌ ǝsıʌ ɥɔo 'ʇʇıɯ ı ɹǝl ǝʇʞısuɐ ʇʇıᗡ åp uǝp ''ƃuılƃǝds suǝʇɹos ɐʇʇäɹ uǝp ɥɔO  ¡ɐƃäs llɐʞs ƃɐɾ pɐʌ ʇǝʌ ƃɐɾ ʇʇ∀ ¿ɹǝʇöɯ ƃɐɾ ɐʇsɹöɟ uǝp ılq llɐʞs ɯǝΛ ˙˙˙ʌılʞ ʇɐuuɐ ʇʇǝ ʇʇåu ɹɐɥ ƃɐɾ 'ʇʞɐɯ uǝƃı ɹɐɥ uǝɹölƃuoɾ ɥɔO  - ¡ɐɥ∀  ˙˙˙uǝpuäɹƃspuäʌɹǝʇå sǝƃuälʞɐq-xǝlɟǝɹ ǝpɐddɐɹʇpǝu uǝp ı uı sǝpɐʞɔol ɐuɹɐʞuɐʇ ʇʇɐ ɹöɟ ɐɹɐq nu ǝɹɐɹɐlʞ ƃɐɾ ɹǝS ¿uǝpıʇ ǝpuǝåʇsɐllıʇs ǝpɐƃuıʌʇåd ʇǝp ʌɐ ʇǝʇɐʇlnsǝɹ ɹäɥ ʇǝp ɹÄ ¿¿såu ʇʇɐ ʇʞuäʇ ɹɐʌ ɯos ʇǝʌıl pǝɯ ɹǝʌı ı ɹäɥ uǝƃuıuǝɯ nu ɹǝƃƃı˥ ¿ʇǝɯǝʇsʎslǝƃǝds pǝɯ uǝuoıʇʞunɟ ɹɐʌ ʇǝp åS ˙˙˙„¿ɯo„ 'ǝʞuɐʇ uıɯ pǝɯ ʇǝʇöɯ ʌɐ ʇǝʇnls ı 'ɐƃäs uɐɾɹöq uåɹɟ ǝllıʌ uɐɯ ʇǝp ɹä ʇǝʞɹǝʌ uǝƃılʇuǝƃǝ ɐʌläɾs ı ɯos *ǝʞuɐʇ uǝ åᗡ¡ ˙˙˙ɹǝʞɹöW ʇɐlqqnpƃuåW ¡ʇƃıʇʞıɹ åd ɹä ɯos uoƃåu/ʇoƃåu ɹǝs ǝʇuı ƃɐɾ ʇʇɐ ås 'ɹɐlƃǝds ʌɐ ɹɐʇlʎʞsddoʇs ddn ʇʇɐs ɯos ƃɐɾ ǝʇuı ɹä ʇǝᗡ- ˙˙¡¿ǝpuɐlpuɐɥ ʇʇıW ˙lɐuƃıs-ddoʇs ʇƃılsʇöld ɥɔO ˙˙˙¿ƃɐɾ ʇdnɾp uǝʇʇoq ʇʇǝ ʇoɯ pɹʎʇs ɹǝllǝ/ɥɔo ppǝlǝslıʌ ʇsölpuÄ ¡¿ʇǝp ǝs ƃɐɾ llɐʞs ɹnH ˙ʇǝlläʇs ı ɹɐƃuıuǝɯ-ɹopıɹɹoʞ ǝpuɐƃpıʌuǝʞs ;ʇƃ&;ʇl& ı pɐlƃǝds ʇuäʌpǝu ɹılq ƃɐſ ˙ ˙˙ ˙˙˙ƃäʌʇn uıɯ 'ǝʇöɯ ʇʇıɯ pǝɯ ɐɹǝlƃuoɾ ʇʇɐ ɹǝʇʇäsʇɹoɟ uǝɹölƃuoɾ uǝɯ uɐuuɐd ɹǝʌö uǝpuɐɥ ɹǝʞʎɹʇs ɥɔo ɹɐʞɔns ƃɐɾ ˙suɐɥ ɹɐsıʌ plıqlǝƃǝds uıɯ 'ǝuuı ɹäɥ dnɾp ɯɐsuǝ  'ʞǝlɹäʞ uɐʇn 'ʇsölsƃuıuʞɹǝʌ åpuä uǝɯ ¿¡ɐɥɐſ- ¿ddn ɹǝʌǝl ' ‾˙˙˙¡ddn ɹǝʌǝl doʞsopɾǝlɐʞ ʇʞsıʇdoǝʞuɐʇ ʇʇƎ ˙ɯnɹƃuäʌs ǝɹɹöʇs llıʇ ʞösɹöɟ ʇʇƎ˙˙ʇʞısʇn pƃuäɹʇ sʇoɹ⊥ ˙uıɔıpǝɯ uǝ ɯoS ˙ʇǝɥıɹℲ˙ɹǝʇǝɥƃılɾöɯlɐʌ ɹɐɥ np '¿åpuÄ ˙˙¡ƃuıuʇʞıɹ suɐuɹäɾʇs ı ʇåɯɐɹɟ ʇʞɐɹ ɹǝllǝ ɹɐƃäʌʇn ɐɹǝlɟ suuıɟ ʇǝp ʇʇɐ ʌɐ ǝslǝʌǝlddn uǝ ǝƃ uoısnllı uǝ ɐıʌ ʇʇɐ uǝsuɐɥɔ ɹɐɹǝsıloqɯʎs ulǝƃǝdS ˙ ¿ʇǝlläʇsı spnɾqɹǝ pɐΛ  ˙ʇǝɥƃılʞɹǝʌ uıɯ pǝɯ uǝuoıʇɐsɹǝʌuoʞ ɹöʇsɹöɟ ˙˙˙ɹǝuoɹnǝulǝƃǝds suǝ pǝɯ sǝpuɐɹǝlƃuoɾ ɹölƃuoɾ uƎ ¿ɹäp ɯǝʌ uǝW ˙˙˙ɯnıɹoʇɐɹoqɐl suɐuɹäɾɥ ı åd spıɹʌ ɥɔo spuäʌ doɥı sʞɔʎɹʇ ɹɐʞuɐ⊥ ˙ƃuıusöl ɐɹq uǝƃuI ˙ ¡ɾɐ - ¡ɐɾ '¿ʞösɹöɟ ʇʇƎ ˙pɯälʞ ¡˙˙˙ʇʞısʇnuǝʞS ˙ʞslɐℲ ¿¿¿ʇǝɯɯnɹ ɹǝxäʌ ƃuılƃǝds ɯouǝƃ 'nN ˙uåɹɟıʇn uoɹɐʌllıʇ åd ǝs ɐʞösɹöɟ ɹåɟ uɐW  ¡¿¡¿¡¿uǝƃı ɐNɹɐlƃǝds ɹǝɯɯoʞ åp ɹǝllǝ' Åᗡ ¿˙˙˙åp ɹılq ''llıʇ ʇǝʌıl ɹöɥ ɯos ɹɐƃuıɹpuäɹöɟ ǝp ɹǝʌǝlddn ǝʇuı uɐɯ ɯo '↝ɹä ʇǝp ɯos↝ 'ʇɹäɾuıl ɐɹɐʌ åɟ uɐʞ ǝʇuı ʇǝʌıl ʇʇ∀ ˙˙˙oɹɐʌllıʇ pƃuäɹʇ uЄ 

˙ʇǝʇnlsǝʇn ʇƃılɯoʞllnɟ ɹä 'ʇǝɥuǝƃäl uǝ ɐdöʞ '¡ƃuɐd ɐɹɐq ɥɔO ˙`ƃuılpǝɯɹöɟspɐʇsoq spɐʇS sɯloɥʞɔoʇS´ åd uöʞ ı sʞɹäɯ ɯos ʇǝƃuı 'ʇʇʎu ʇoƃåu ʇǝp sƃƃʎq ɥɔo lɐʇuɐ ı ɹɐʞsuıɯ ɐuɹǝʇʇäɹsǝɹʎɥ 'ɹǝʇʇäɹspɐʇsoq llıʇ ɯo sɹöƃ ɹǝʇǝɥuǝƃäl ɹǝlɟ ʇllɐ ʇʇɐ ʇʞsɯǝɥ ɹä ʇǝᗡ ˙ɯǝlqoɹd ɐʇʇǝp åd ƃuıusöl ʌıʇɐuɹǝʇlɐ uǝ ɯos nɾ ɹä uǝp 'ɹöƃ ɐɹǝɯʇllɐ ƃɐɾ ʇǝʞlıΛ ¡åsʞɔo uéɾlǝʇɐ ı ɐʇʇɐuɹǝʌö nɾ uɐʞ uǝɯ 'oɾ oɾɯ˙˙ ʇʇɐ ɐƃäs ǝpuɐɹplıɯ nɾ uɐʞ ıʌ 'ʇǝɯɯǝɥɹɐɹpläɹöɟ ı ǝpuɐɹɐɟʇɹoɟ ɹoq ƃɐɾ 'ɐſ- ˙ ˙  ˙˙sıʌ ʇoƃåu åd 'uǝ åd ɹǝʇıls 'ʇǝpuɐɹplå ɐɹäu ɹäɥ ås ɐʌǝl ʇʇ∀ ˙ ˙˙¡pıʇɹöɟ ı ɯopɹǝplå uıɯ ʇn ɹɐʇ ƃɐɾ ʇʇɐ ɯos 'ɯopɹǝplå lǝqqnp uǝ ɐʌǝlddn åɟ ɹǝɯɯoʞ/åd ɹǝllåɥ ƃɐɾ ʇʇɐ ɯos ɹä ʇǝↁ

˙sǝppöɟ ƃɐɾ åp ʇǝɹå Ɫᔭ ɐllʎɟ ǝllnʞs uɐɥ ʇǝp ʇsnɾ ∀- ˙˙˙ ¿¡ɹå98 uɐpǝɹ ɹä ɹɐɟ ɐɹäʞ 'ɯopʞnɾs uoƃåu ǝpɐɥ ǝʇuı uɐɥ ɯo ʇƃıʇsuoʞ läʌ ǝɹoʌ ʇǝp ås 'ɹǝplå-nʇɐɹǝɟsoN ı ddn ɐɯɯoʞ nɾ ɹɐɾɹöq uɐɥ 'ʇɹɐʞ ˙ ˙ ˙ʇn ʇǝʌıl ᄅ⇂-q uıɯɐʇıʌ ʌɐ sopɐƃǝɯ ɐʇä ʇǝp ˙ɐ˙ƃ˙d ǝʇsåɯ ɥɔo 'ʇʇåɟ ɹɐɥ uɐɥ ʇsıɹqpolq ʌɐ ɯɹoɟ ƃılpöp uǝ ɹä ʇǝp 'ƃılpöp ɹǝpʎʇǝq (uıʇɐl)söıɔıuɹǝԀ  ˙ʇoɯ uıɔıpǝɯ ɹǝʇä uɐɥ ɯos ıɯǝuɐ söıɔıuɹǝd ɹɐɥ ʇoɯǝɹäp ɹɐɟ uıɯ ɹǝllƎ •

˙ʇʞsıʇʞɐɟ 'oxo åʌʇ ɐpåq ɐʞsıɯǝuɐ ʇʇäɹ ɹä ıʌ;ʇƃ&;ʇƃ& 'ɐuɹǝpuäɥ å ʇǝuɯɐu ɐɹɐq ǝʇuı ɥɔO (˙uoıʇɐıɔossɐ ƃıpöuo uǝ ǝɹɐƃılɹǝʇʇʎ ˙˙ɥǝǝ) ˙ɹǝpuäɥ ɐɹåʌ ˙˙˙ʇǝuɯɐu ɯoʇnɹöɟ 'nʇɐɹǝɟsoN ɯos ʞɔǝɹɥɔS xɐW'''ɥɔO ¿   ᖰᕈᓰᒪᙖ

 -
˙spɹoqɯouı 'uåɹɟı ɹäp ʇƃuål uɐpǝɹ ɹä˙ ̡̟͚̦̙̪͉͉̩̪̲̻ ̢͓̠̮̰̗͕̟̯͚̼̪ṵ̢̢͇̩̩̫̻̼͖̪ḙ̢̲͇̘͚̝̫͓͔̗ͅŗ̢̤͙̩̗͇̗̰͙̻̲ͅą̡̤̰͓̰̪̠̥̜̼͇̈ų̬̝̪͔͔͕͇͕̫͚̪ʇ̭͎̟͉̠͔̪̭͓͎͇ş̘̟̻̘̯̺̦̱̗̝̪̲u̧̞̦͈͓͕̹̤̼̺͕̤o͎̙̖̬̩̠͈̗͖̙̳ͅʞ ɥɔO ˙ʇɐɹǝuodɯı ʇǝssoɹʞlǝƃǝds ɹǝƃäs ʇǝsıʌ ʇǝp åd ʇƃıʇʞıɹ ǝʇuı ˙ ˙˙ɾǝN-     ˙ ˙ ˙ɯopǝɹɐʇǝu ɹǝƃäs '„uǝxnʌ ılq„ ʇʇɐ nɾ ɹä ɹäp ʇǝp uǝW ˙' ¡ʌläɾs ƃıs˙ ˙˙ ƃıs ɹǝuuäʞ ɯos llıʇ uƎ  ˙llıʇ uǝ - ʇnlsllıʇ ˙˙˙'ʇn ɹɐʇsnd uɐW˙ ˙˙¡¡ʇʇäɹ ǝpɐɥ ƃɐɾ- ˙˙„lǝɟ ɐɥ ǝʇsåɯ ʌläɾs uǝ ʌɐ 000⇂„ ʇʇɐ ʇɹɐquǝddn sǝlǝpllɐ ɹılq ʇǝp åp 'ʇǝɹʇʇıldslǝƃǝds ǝpɐlnɯsɹǝpuös ʇǝp ı 'ɹäp ɐɹɐʌ ǝʇsåɯ ʇǝᗪ`

¡ɐɾ ɹäp åS-- ˙ ''ɥɐɯ˙˙ ˙uǝʇǝɥƃılʞɹǝʌ åd ɹɐdɯɐʇs ɥɔO ¡¡ƃuıuuɐs uǝƃuı ɹä ɹäp ʇǝᗡ ˙ulǝƃǝds ɹɐssoɹʞ uɐɯ 'ɹɐsʇoɹʇ uɐɯ 'ǝɹƃuäl sɐɹnl ǝʇuı ƃıs ɹǝʇål uɐW˙˙ ˙„ʇuıɹʎqɐllǝƃǝds„ ɐuuǝp ʌɐ ås sʇɐʇʇɐɯʇn 'ʇɐuʇʇöɹʇ ɹɐɥ np-ǝuuǝp ʇʇɐ ˙ɐ˙ƃ˙Ԁ ˙ʇʇıɯ suǝpuɐ ı uı ʇʞɐɹ ƃıp ɹǝpǝl ɯos ʇǝpuɐuʞɐʌddn ɐlɐʇuǝɯ ʇǝp ʇʌǝlddn ʇƃıʇʞıɹ ɯos ˙˙'¿ʇuʎsɹɐlʞ ʇıʌılq ɯos ɐʞsıuuäɯ uɐpås uǝ np ɹÄ 'sʇɐɹpuäɹöɟ ɹɐɥ ɯos ɐʞsıuuäɯ uǝ pǝɯ ɐɹöƃ ʇʇɐ ɐɥ uɐɯ uɐʞ åᗡ ˙ʞɔop 'uǝʞɔǝʇ ʇʇoƃ ʇʇǝ ʇoɯǝɹäp ɹä ʇǝp „¿ɹǝʞuäʇ ƃɐɾ ɯos ƃɐɾ ɹǝʞuäʇ ɹöɟɹɐʌ„ 'ʇʇäs ǝpuɐʞɐsuɐɹ ʇɐƃuıʌʇpǝu ɥɔo ddn ʇllʎɟʇsǝƃuå ʇʇɐsʇn ɥɔo pöu ʌɐ ʇʇǝ åd ǝpuɐlƃǝdsǝqʌläɾs ˙˙'ʞɐs uɐuuɐ uǝ ɹä ʇǝp 'ǝpuɐɹǝʇʞǝlɟǝɹʌläɾs ɹä ɯos uoƃåu åd uɐɯ ɹɐɟɟäɹʇ puɐlqI˙˙˙˙˙˙˙˙ɥɯW- ˙˙˙˙˙˙˙˙¡¡ɐp ɹǝʇɐǝʇ ɐlǝdS ¡ƃıp ddn ɐlǝdS ¡¡ʇn ƃıʇlıƃʞıl ås ǝs ɐʇnls uǝplıqlǝƃǝds ɹäp uǝp uɐʞ ¿uosɹǝd uǝƃǝ uıs ʌɐ pɹöɹǝq ılq ʇʇɐ ʇsuıɯ ǝʇuı ɥɔo ˙˙uoƃåu/ʇoƃåu ʌɐ sɐɹöɹǝq ʇʇɐ xɐp ɹä ʇǝp ɹäu ɐɾlıʞsɹn ʇʇɐ ʇɹåʌs ɹılq ˙OᗡNO Λ∀ NOI⊥∀IϽOSS∀ NƎ ˙uoıʇɐıɔossɐ uǝ ı pɐƃuåɟ 'ƃuıudǝɹddn uǝ 'ƃuılƃǝds uǝ ʌɐ pɐɹn˥ ¡ʇsɐɟ 'uǝƃı uǝƃı uɐlläɟ ɹåls åS ˙ʇʇäs ʇllǝıɔǝds ʇʇǝ åd ʇllǝıɔǝds ʇllɐ ɹä ɹäp uǝʌä ås uǝW ¿uǝƃuåƃ ɐʇsɹöɟ ɹöɟ ʇoƃåu ɹǝʌǝlddn uɐɯ ʇʇɐ ɐʞɔʎʇ llɐʞs uɐɯ ɯo ddoɥ ı ´ ɹǝʞɐs„ ɐllǝʇuǝɯıɹǝdxǝ ɥɔo ǝpɹɐƃʇuɐʌɐ llıʇ sɐɹp uɐɯ ɹöɟɹäp ǝʞsuɐʞ ˙ǝslǝpʎʇǝq ɐʞıun sʇǝnu ɯo sɐƃʎʇɹǝʌö ʇʇɐ ʇɹåʌs ʇƃıʇsuoʞ ʇnlsllı⊥ ˙ɹoıdoʞ/ɹɐƃuılƃǝds ˙˙˙uǝpuɐdǝɹddn ɐƃıʇɐɾʇ ǝpuɐpǝlǝslıʌ ʌɐ xǝlɟǝɹ ƃıɹöɹ ɐpuǝ uǝ ɯos ɐɹɐq suuäʞ ʇǝpnqʇn ɐlǝH uǝW ¿˙˙uǝƃuåƃ ɐʇsɹöɟ ɹöɟ ɹǝʞɐs ɐdɐʞs ;dɯɐ& ɐʌǝlddn ƃıs ɹǝʞɔʎʇ ɹǝʇuǝɔnpoɹd ;dɯɐ& ɹǝʇuǝɯnsuoʞ ˙˙ɐɾɥ' 'ʇuɹǝpoɯʇsod/ʇuɹǝpoɯ/ʇʞıʇuɐ/ʇllǝuıƃıɹo ʇoƃåu ƃıp ɐɾläs ƃıs ɹåʇsåd uǝɹʇsuöɟʇlʎʞS ˙ǝpuɐdǝɹddn ǝpuɐʞǝ ås ɹılq ʇǝʌıl ɐuɹǝpoɯ ʇǝᗡ ˙¿ʇǝʌıl pǝɯ ˙˙˙ƃıpɹäɟ ʇlǝɥ 'ʇnls ʇlǝɥ uǝƃılʞɹǝʌ uǝ ɹöƃ uǝuoıssǝɹdǝᗡ

  ˙ ¿ ˙˙⊥˥˥∀ pǝɯ ʇǝp ɹä Ås ɥɔO ¿ʇuɐpås ʇoƃåu ʇǝp suuıℲ ¿lɐuıƃıɹO ˙˙˙lɐuıƃıɹo ʇǝuunʌs ʇʇǝ uåɹɟ ɹǝxǝlɟǝᴚ ˙ɹɐƃuılƃǝds ʌɐ ɹɐƃuılƃǝds ɹä ʇll∀ ˙˙ ''lǝɯɯnɯ lǝɯɯnɯ 'W ˙ ɹɐlıʇs ǝɹɐƃıpıʇ ʌɐ lıʇs suoıʇɐʇıɯı uǝ ʌɐ ǝʇıl ɹɐʌ oxo sɟoı ʇǝʞlıʌ 'lıʇssuɐssäuǝɹʎu 'nu pıʇ ǝɹƃuäl uǝ ɹǝlqöɯ slɐʇ-088⇂ ɐʇɹɐʌsloʞ åd ǝuuı ʇıɹɐʌ ƃɐɾ ɹɐɥ ;dɯɐ&-ɹä ʌläɾS  ˙˙˙ɐɾ' ɐ '' ¿ɐʇʇıɥ ʇʇɐ ǝɹɐɹåʌs 'ǝɹɐɹʎp ɹılq ¿ƃuåƃ uǝ åd ɹǝʞɐs ɐlɯɐƃ ɐdöʞ ǝʇuı ɹöɟɹɐʌ' ˙˙˙ɹöɟuı uǝuʎɹquoƃö åd ɐɾöɥ nɾ uɐɯ uɐʞ ˙ɹǝlqöɯ ǝpɐlåɯʇıʌ ʇʌɐʞsʌɐ ɐʇɟo ˙˙˙åsʇllɐ uǝʇıls sɐʞɹǝʌllıʇʎu ɯos lıʇssƃuıupǝɹuı ʞsıʇuɐɯoɹ uƎ ˙ʇn ɐʞıʇuɐ ǝs llɐʞs ɯos ɹǝʞɐs ǝpɐʞɹǝʌllıʇʎu sʌp '„ɔıɥɔ ʎqqɐɥs„ ɹäp ås 'ǝʇıl ɹä uǝp ʇsɐɟ 'uɐʇsɐsɐʌ ı ɹǝƃƃıl uǝɹäɟɟɐʞıʇu∀
✝ ˙ɐlläʇsƃıpɹäɟ ʇʇɐ pıʇsʌıl uǝ läʌ ɹɐʇ (ʞɹǝʌ ʇʞsıuǝɔs ʇlɐıpǝɯɹǝʇuı ʇʇǝ) 'ɹɐʞɹǝʌ ʇǝp ɯos ʇʞǝɾoɹd ʇʇǝɥ ʇƃıʌǝ ''ʇʞǝɾoɹdsʇǝɥƃıʌǝ∞ ǝpuǝåƃådllǝllɐɹɐd ʇʇǝ ˙˙'doɥı ɐlɯɐs ɹǝʞösɹöɟ ƃɐɾ ıɟɐɹƃouǝɔs uǝ llıʇ sʌöɥǝq (˙ƃıɯ-ıuıɯ ɹöɟuɐʌo ʇɹɐʌs ʇoƃåu ɯos 'ulǝƃǝds ı suʎs ɯǝp uǝʌä ʇʇɐ ɹä ɯnʇʞɐɟ) ɹɐsɟɟoʇsƃuäɥuıpɹɐƃ ɐʇɹɐʌs ɹɐd ʇʇǝ;ʇƃ&;ʇƃ& 'ʇǝɹʇsuöɟʇlʎʞs ı ɐpıs ɹǝʇsuäʌ åd ɹɐʌ ɯop ˙˙˙ɐpıs ɹǝƃöɥ ɹä ɹäɥ ʇǝᗡ



˙ɹä ʇǝp ås nɾ ɹä ˙˙ʇǝp uǝɯ ʇn pɐoɹ ås ǝʇuı nɾ ɹǝs ƃɐſ˙˙˙ ˙  ˙ɐ ˙˙¿ås ʇǝp ɹılq 'suʎs ǝ:Ɛ ɥɔo ɐ:⇂ uǝp ʌɐ ɹɐʌ ɹɐƃuılƃǝds ʇs Ɛ ˙ ˙ ˙plıq ı ʇʇıɯ „uǝllɐʞsöp„ ǝɹpuıɯ ɹäp uǝp 'ɹäp ɹǝs ıu '¿˙˙lnʞ pıʇllɐ nɾ ɹä ʇuås 'ulǝƃǝds ı uı sʞɐqllıʇ ɥɔo ʇǝsɐlƃɹǝʇsuöɟlʎʞs ʌɐ uɐpısuı åd sɐlƃǝds uǝplıqlǝƃǝdS ˙ɹäɥ ƃuılƃǝds ƃıluɐʌo ǝʇıl uoƃåu ʇɹɐʌ ʇǝᗡ ˙˙˙ƃıɯ ʌɐ ɹɐƃuılƃǝds åʌ⊥

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

Om

Mitt foto
Sweden
Är så ledsen över min ojämna energinivå ?..någon obalans mellan dopaminet och noradrenalinet .. ?? som... Vilket får till följd att jag orkeslöst skriver på blobbinlägg som skulle skrivits och laggts ut för två/3/IV.. . månader -år sedan. •Händelserna måste komma på rätt plats även om inte jag hinner vara i tiden med min blobg. Kan då,nu hända att det kommer gamla "nya" skriverier som läggs in där dom hör hemma i tidslinjen, vilket gör det svårt för eventuellt intresserade att se dessa?.. ! ..eftersom dom inte ligger högst upp i bob-listan när man går in på doggen. Så därför gör jag som så.. Att jag publicerar det gamla "nya" senkomna inlägget överst, alltså dags dato.. . Så får det ligga där några dagar. . . tick tack tick´ SEDAN sÅ arkiverar, sorterar jag in det, dem på sin rätta plats >där>>då det inträffade, kanske fyra månader sedan..?. . Materialet må vara rörigt,. men moset måste åtminstone vara "tabelliserat"........ -Bara för att detta sega psyke inte är i fas, med nutiden, så blir det så. ~Så ni vet. Denna glodb kommer aldrig vara aktuell, riktigt... . .. men har heller inga ambitioner att vara någon "mode-oglbare".

-Vill du säga mig någonting? >>> skrivabrev@gmail.com

-

Etiketter

? ?PSYKOS? `*ETT TIPS*´ ˙Livet˙Efter˙Döden˙ 0 kr. Agatha Christie AI Akvarell Alexandra E Lindh Allkonstverket Alopecia Areata Andlig utveckling Anhedoni Animerad film Apati Aphex Twin Arbetet Aromaterapi Art´s Birthday Party Astralplanet Atarax Ateljén Atypisk autism Aurélia Thierrée Australien Autechre Autismspektrumtillstånd Autodidakt Automatiserade tillvägagångssätt Avantgarde Balans i Tillvaron Barndomsminnen Basinkomst Beethoven Befriande! Behov Bengt Lagerkvist Benzo Besvikelse Bird By Snow Blod Blogga Boendet Bohol Boken Brian Eno Buchla Budskap Böcker Chaplin Chocolate hills Christopher Chaplin Circuit bending Clas Svahn Collage Cykla Dagboksanteckningar Dan Fröberg Dans Dansföreställning Databugg David Bowie Depression Dessa Huggormsyngel Detaljer Detektiv Djur Dokumentär Dopaminbrist Drill 'n' Bass Drömmar DU Död Döden EAM EarthCam Eklektiker Ekonomi Ekvatorn El Azizia Elektronik Elektronisk Elektronmusik Elijah Wood Ellinor Olovsdotter EMS Ensamheten Eteriska oljor Evigheten Existentiell ångest Facebook FAKTA Fantasy FAR FEL Film Filosofi Fixa idéer Flunitrazepam mylan Form Eko Foto Frihet Frustration Fullkorns underhållning Fylkingen Fysisk teater Fysiskt välbefinnande Fågel Färgterapi Försvarstal Försäkringskassan Förtydligande Förtätade intellektuella krumbukter GGGalgHuMoRRR Goombay Dance Band Gotland Gott Nytt År..? Grattis!!! Grubblerier GUD Habilitering HAT Hinder HITLER HJÄLP HSP Humor Hype Machine Hypnagoga Hallucinationer Hypnopompa Hallucinationer Hälsoprylar I natten Idioter IDM Iggy Pop InspiratioN Instrumentbygge INTJ-T Intrinsikalt värde Jacques Werup Jag . Är . Helt . Lugn . JAG ÄLSKAR DIG James Thierrée Jessica Mazzi Jesus Jim Henson Jonas Sjöstedt Josefin Nilsson Jukka Korpi Kläder KMH Kning Disk Komposition Kompressor Konsert Konst Konstnärliga tillvägagångssätt Konstnärsmaterial Konstteori Kontraproduktivt beteende Korg Polysix Krautrock Kreativitet Kritik Kvantfältet Kyle Bobby Dunn Känslodrabbat Kärlek Landsflykt Lars-Gunnar Bodin Laurie Spiegel Lazarus Leif Elggren Leonard Cohen Lhasa de Sela Libyen Linda Mazzi Liv Live elektronik Livet Ljudkonst Ljusdesign Ljusterapi Lotta Barlach Lou Reed Luftfuktare Lyrica M.C. Escher Magi Magnus V. G. Wallin Mat Matti Bye Mattias Olsson MBTI MDT Medicin Mellan hopp och förtvivlan Mental ohälsa Metafysik MIN STUDIO Modellandskap Moderatdjävlar Modulsyntar Montage/Ljus-Tavla MORD Mordförsök Musik Musikakustik Musikinstrument Muskelsvaghet Naturen talar Negativ stress Nervsammanbrott Nycirkus Ofrivilligt självmord Oljemålning ONDSKA Oro Orättvisa Panik Panikattack Papegoja Paranoia Paranormalt Performance Pionjär Plagiat Platform Stockholm Poesi Poirot Politik Politikerförakt Promenad Protest Psykiatrin På promenad Pär Lagerkvist Radio Radioaktivitet Recycle design Resa Richard D James Rita RYMDEN Rädslor Rösthallucinationer Sade Sanna Ehdin Scenografi Sci-Fi Serge Sheriff Siffror Sjukdom SJÄL-porträtt SJÄLEN Själens mörka natt Självmord Självobservation Skada Skrivande SkräcK Skulptur Skådespelare Släkten Smärtschema Social fobi SOLEN Sonar Stockholm Sorg Spikkudde Spökdjur Squarepusher Steampunk Stress Studioutrustning Svart Svek SY Symbolik Synestesi Synkronicitet Sång-texter Sändare & Mottagare Södra teatern Sömn TACK för förståelsen ✯ Tankeläsning Tarsius Teater Teckning Teknik Teknikens under Text-ljudkomposition TID Till SALU Tokryck Tom Campbell ton i ton Tradera Trent Reznor TRÖTTHETEN TV Tvångshandlingar Tvångstankar Twin Peaks Tyskland Undvikande Utmattningsdepression Utrotningshotad Var GLAD Varför? Verkligheten Verklighetsflykt Vetenskap Victoria Chaplin Visdom Voxra Vånda Vänskap Värmerekord Wendy Carlos Woody Allen www Ångest Ångestnivåhöjning Återkallandet av kraft
.

Hela ditt trasiga psyke... .. . Slut ögonen • • och - - stirra in i musiken.


Klicka På - HhÄäRr - pÅ för att komma till listan för att lyssna.
.
Konst bloggar BlogRankers.com Blogglista.se Konst Kultur
Reggad på Commo.se länkkatalog Favoritlistan.se
Nätets bästa sajter!
Blogg Topplista
Twingly BlogRank 1000länkar.com - gratis länkkatalog

Translate this site......!!!!!!!

• °